zondag 29 juli 2012

Even een berichtje

Ja, even een berichtje over de sprei. Hij is klaar, tenminste, ik moet nog een paar draadjes afhechten. Dan moet ik nog aan ongeveer 12 mtr. ecru satijnlint zien te komen. Op bijna alle webwinkels gaat het per 1 of 2 meter en daar heb ik niets aan, het moet gewoon 12 meter zijn en hier in de buurt is niets waar ik dat kan kopen. Op de markt gekeken, maar dat is oud en stoffig en nog heel duur ook, dus dat werd het niet. Iemand misschien een idee waar het wel te koop is aan één stuk? Anders maar een foto zonder lint........

Het mooie bruidsjurkje is verstuurd vanuit Amerika. Ik ben zo benieuwd wanneer het binnenkomt en hoe het er in het echt uit zal zien!!!!! Op de foto is het zo kunstig gemaakt.


Is het geen prachtige jurk????  Als je hier klikt, kun je haar blog bekijken en kun je deze jurk beter zien. Zij, Felma, maakt zulke mooie jurken en pakjes, je kijkt je ogen uit, echt, je moet gewoon even een kijkje nemen. Zij heeft nu weer een give-away voor de maand augustus, dus schrijf je in en wie weet, win jij ook zo'n schitterend jurkje.

Tot morgen en nog een fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten