zondag 15 juli 2012

De slak

Nee, ik heb niet stil gezeten hoor. Het weer zat niet echt mee, al die regen, dus wat doe je dan? Juist, haken en hier is het resultaat.


Dit aapje heb ik uit het boek aapjes haken van Christel Krukkert en het beertje  hier 





Deze slak heb ik net af. Wat was dat leuk om te maken.
Je kunt het patroon hier vinden.


Gisteren kreeg ik nog een kastje van mijn mannetje, wat hij gelijk heeft opgehangen. Voor al mijn haakwerkjes! Lief hè, bedankt hoor mannetje!!!!!




Nu nog een heleboel haken en hopen, dat het kastje snel vol zal zijn.

9 opmerkingen:

  1. Marga wat heb je weer een leuke haak werkjes gemaakt. En geweldig dat je dat kastje hebt gekregen zo kun je mooi al je werkjes uitstallen en goed bekijken. Super!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaaahhhh jouw slak is wel super mooi geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke haakwerkjes hoor en die passen mooi in het kastje
    lieve groet jenneke
    creaties-jenneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig om het kastje te vullen, zet 'em op!
    Deze 3 zijn in ieder geval erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die slak leuk! Ga zeker eens bij dat linkje kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker doen, wel even aanmelden, anders kun je niets zien. Gezellig!!!!

      Verwijderen