zaterdag 7 juli 2012

Cadeau voor Kaylee

Vandaag is Kaylee jarig. Zij is de vriendin van onze zoon Hugo en het is zo'n leuk stel, ze passen precies bij elkaar!
Daar moest natuurlijk iets voor gemaakt worden. Ooit had ik ergens iets gezien, wat ik zo leuk vond en dat zou ik gaan maken. Maar, waar stond dat ook alweer? Zoeken en zoeken, maar vinden, nee hoor. Dan zelf maar iets verzinnen en dat is best goed gelukt, al zeg ik het zelf. Wel, kijk zelf maar.....

Het gehaakte schilderijtje, opgesierd met lint

Dit is een muisje, dat uit haar holletje kijkt.


Waar alles tegenaan zit, is een schildersdoekje, daarop vulmateriaal en daar overheen een stukje stof. Dat heb ik aan de achterkant vast geniet. En dan kun je het gaan versieren met van alles en nog wat. Ik heb dus wat lintjes gemaakt en dat muisje gehaakt en van vilt een ingang van haar huisje. Verder wat bloemetjes en hartjes. Alles in de kleuren die Kaylee mooi vindt.

Ik hoop, dat ze er blij mee is.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er hartstikke leuk uit ! Knap gemaakt ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kado, daar zal ze wel blij mee zijn
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig,heel mooi gemaakt.
    Daar zal ze vast blij mee zijn. Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzetten leuk bedacht, het is toch zo leuk als iemand iets gemaakt weg geeft, en zeer leuk om te krijgen


    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi dear! I found your blog and loved it!
    best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen