woensdag 27 juni 2012

Toch even laten zien

Ik kan het niet laten om toch even wat foto's van de sprei te laten zien.
Dit is het middenstuk dat aan elkaar zit.



Zo worden de bloemen in het midden van de sprei met een pareltje in het midden







Nu nog een dubbele rij oud rose granny rij tegen de crème granny's en dan even kijken of de breedte goed is, anders moet er nog een crème rand langs en daarna nog een rand, die naar beneden hangt, want ik heb geen voetboard aan het bed. Ik heb dus nog aardig wat te doen, maar, het begint al wat te worden, toch?


12 opmerkingen:

  1. Dat wordt een prachtige deken!!!! Heel mooi!!!

    Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (Ik vind de kleuren zo mooi!
    Ik heb al eens een tuniekje in deze kleuren gemaakt)
    En die bloemen/roosjes met dat pareltje geven de sprei echt iets extra's
    Het wordt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit, dat pareltje in de bloem is ook heel apart !
    En weer eens wat anders dan zo'n heel bonte kleuren sprei :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je allemaal! De kleuren vind ik ook zo mooi, past nl. in de kleuren van de slaapkamer,en de sprei is echt helemaal zelf bedacht! Dat is het unieke ervan, vind ik dan. Ik ga er snel weer mee verder....

      Verwijderen
  4. Jeeeeeeeeeeeee dat is me een prachtig sprei, en de kleur houd ik ook zo van, echt geweldig!!! (zou het wit in de was ook wit blijven?? is de bordeel rode kleur was vast? vind dat altijd zo griezelig)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, wat jij schrijft: "bordeel" rode kleur!!!!
      Ja hoor, de kleuren blijven zo, het is acryl en geen katoen.

      Verwijderen
  5. Een prachtige sprei,en hele mooie kleuren combinaties.
    En de bloemetjes zijn prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie sprei en hoe mooi gevonden met het pareltje in de bloem. Echt heel mooi werk hoor

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sprei word dat, je hebt een gezellig blog en een volger er bij,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gave sprei en echt mooi die bloemetjes, de kleuren vind ik lekker warm
    Lieve groetjes van Emma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marga,

    Via allerlei omweggetjes kwam ik op je blog terecht! Wat een leuke ideetjes, vooral deze sprei. Eigenlijk was ik meteen verkocht.. Mag ik weten hoe je aan dit prachtige patroon komt?
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen