donderdag 14 juni 2012

Award

Lieve allemaal,

Van Anja, van Wollebol, heb ik een Award gekregen, de Sunshine Award
Als je op Wollebol klikt, kom je op Anja's gezellige en inspirerende blog.
Anja, ik was zeer verrast door jou om aan mij deze award toe te kennen en ik wil je daarom ook heel erg bedanken.
Ik heb er ook even over nagedacht, wat te doen hiermee.
Ik ken zoveel lieve, enthousiaste en inspirerende blogs, dat ik niet weet, aan welke 10 andere bloggers ik deze Award moet geven. Ik gun het iedereen en van mij mag ook iedereen deze Award meenemen al is dat niet de bedoeling van deze Award, maar ik vind het echt heel moeilijk om te moeten kiezen.
Ik zal wel de vragen beantwoorden die erbij horen, want dat is misschien wel leuk voor jullie, om iets meer over mij te weten te komen.

1.  Wat is je favoriete dier?            
     Dat zijn er veel hoor, maar wat wij in huis hebben zijn 2 Jack Russells, 1 cavia van 7        jaar, 1 Chinchilla van 13 jaar. Dat zijn dieren die ik thuis kan houden en als het aan mij lag hadden we nog veel meer dieren.

2.  Wat is je favoriete getal?            
     Dat is nr. 13.  Ook de datum van onze trouwdag

3.  Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
     KOFFIE!!!!!!!


4.   Facebook of twitter?
      Facebook


5.   Was is je passie?
      Op dit moment haken, ik ben met verschillende dingen tegelijk bezig

6.   Krijgen of geven?
      Geven vind ik het leukst, maar af en toe eens wat krijgen is zeker ook heel erg leuk, 
      vooral iets wat iemand zelf gemaakt heeft, vind ik erg leuk.

7.   Wat is je favoriete patron?
      Dat heb ik niet, alhoewel ik filet patronen erg leuk vind om te maken

8.   Wat is je favoriete dag van de week?
      Alle dagen

9.   Wat is je favoriete bloem?
      De klaproos, die is zo teer en zo mooi 

10.  Wat is je favoriete land?
      Noorwegen. Zo mooi en nog zoveel ongerepte natuur en rust.


Dat waren ze dan, al de vragen.

Wens iedereen nog een fijne dag en avond toe!!!!1



Geen opmerkingen:

Een reactie posten