dinsdag 8 augustus 2017

Gehaakte kroonluchter

Gehaakte kroonluchter

Ik was een beetje aan het zoeken op internet, toen ik wel zoiets leuks tegenkwam, een kroonluchter, maar dan gehaakt.
Zo apart en zo leuk!

De foto's en patroon zijn te vinden bij Wat maakt ze nu weer 
De katoen bij made bij yvon

Ik heb er geen belang bij, bij de verkoop van de katoen of patroon, maar vind het zo'n leuk project, dat ik het jullie niet wil onthouden 😏.

Hier wat foto's van de kroonluchter en kijk eens naar het leuke patroon op de muur!



Deze ga ik zeker een keer maken, voor op de slaapkamer, lekker romantisch.

Ik had nog een bol van Scheepjes liggen, de Whirl Popin Candy, en ben maar weer begonnen aan een sjaal/omslagdoek. Deze keer de halve maan van het blog Lekker crea bezig



Tot de volgende keer!

Groetjes van mij, Marga

4 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal wordt dat, veel haakplezier!
    Die kroonluchter is wel chique, je zou er ook kraaltjes tussen kunnen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je tip, wie weet komt er eens een versie met kraaltjes...

      Verwijderen
  2. Ja, die is zo leuk! En wat een goed idee, die kraaltjes.
    De kraaltjes zouden ook als versiering aan de rand kunnen hangen.
    Nou ja, iedereen kan zijn fantasie laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, je kan hem versieren met gehaakte bloemen, franjes, kwastjes, kraaltjes...

      Verwijderen