vrijdag 4 mei 2012

Chocolade cake

Het is weer vrijdag!!!!! En dat betekent CAKE BAKKEN....... Altijd een feestje hier in huis.
Het ruikt weer heerlijk.
Maar, wat nu zo erg is, zelf neem ik maar één plakje in het weekend, want anders schiet mijn bloedsuiker flink de hoogte in en dat willen we natuurlijk niet. Maar, ik bak ze met liefde, want manlief en zoonlief vinden het zoooooo lekker, dat ik gewoon MOET bakken, dus doen we dat maar.

Vandaag de rest van de wol opgehaald, (mannetje dan) en de andere kleur kwam met de postbode in een grote doos. Nu kan ik lekker doorgaan met de sprei. Ondertussen had ik al wat bloemen gehaakt voor de lichte band die tussen de blokken komt en wel in het midden.
Morgen zal ik weer wat foto's maken en plaatsen.

Fijne avond voor iedereen en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten