woensdag 17 januari 2018

MEDEDELING!

Even een mededeling!!!

Op jullie blog en mijn eigen blog kan ik niet reageren op de berichten.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit is al een poosje zo en ik dacht, NU moet ik het maar even bekend maken, want het is zoooo vervelend.
Net of ik niet meer wil reageren, maar dat doe ik dus wel, maar het komt gewoon niet openbaar.

Wat doe ik fout?????

Als iemand een oplossing weet, mail me of schrijf het bij de reacties, want die kan ik dus wel lezen!

Vast bedankt, medebloggers!!!!!

4 opmerkingen:

  1. O jeetje, heeft blogger weer kuren? Helaas kan ik je niet helpen, zoals je ziet heb ik er (gelukkig) (nog geen) last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blogger heeft kuren, gewoon een paar keer op je berichtje en Publiceren klikken, op een bepaald moment lukt het dan toch. Het is inderdaad wel heel vervelend, hopelijk is het snel verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je deze vraag al via de help-knop aan de mensen achter Blogger gesteld? Ik heb eerder een probleem gehad, waar ik via de helpfunctie goede adviezen op heb gekregen om mijn probleem op te lossen.
    Ik heb gemerkt dat reageren wel lukt, maar dat de reacties trager dan gewoonlijk op het blog zichtbar worden. Linksonder in mijn scherm zie ik dan wachten op ...''. Wacht je even, dan wordt de reactie geplaatst.
    Dit is bij mij pas begonnen na de nieuwste Windows update en nadat er veiligheidsproblemen bij Intel zijn ontdekt, waar de Windows update een gedeeltelijke oplossing voor gaf. Er is bekend dat dit computers trager kan maken. Of er een verband is, weet ik niet.
    Leg je probleem gewoon vooor aan Blogger via de HELP-knop. Deze vind je onder Leesliijst in je werkscherm.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen