maandag 10 juli 2017

Vorderingen Bloemig KAL en meer

Wat een gedoe maak ik er weer van.
Kleurtjes voor de tas had ik al gesponnen, maar, dat beviel me niet.
Tussendoor door dus verven, spinnen en verder breien.



En mannetje steekt er de draak mee


Eindelijk dan week 2 klaar en je begint al de bloem goed te zien!



Dan wat anders. De tuin groeit en bloeit, geweldig.
Alle dieren komen langs, zelfs een egeltje.
Kijk en geniet mee.


Salamanders
Even een hapje zuurstof 



De Kolibrievlinder
 Zo mooi


De egel heeft ons een gezellig bezoekje gebracht en liep op zijn gemak de hele tuin door, de duif en merel namen een verfrissend badje, de kolibrievlinder spreekt voor zich, en de bijen en hommels vliegen af en aan voor de nectar.
Ondertussen zingt het winterkoninkje zijn lied.
Wat is het toch genieten van de tuin.

Ondertussen heb ik nu alle kleuren gesponnen voor de tas en kan ik weer verder.

Tot de volgende keer en geniet van alle moois om je heen

2 opmerkingen:

  1. Oh, je tas wordt echt supermooi!
    Florentina en Drusila werden opslag verliefd op je man met die prachtige haren, haha 😄
    Gezellige boel bij jou, je tuin is kennelijk goedgekeurd; heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angélique.
      Maar, ik hou mijn mannetje zelf hoor, zeg dat maar tegen Florentina en Drusila, hij is veel te lief en te grappig.

      Verwijderen