donderdag 9 augustus 2012

Mijn naam is.....Dolfje

Ja, dit is Dolfje.....



Is hij niet leuk!!!!!!!!
Het patroontje komt van Carla
Zij heeft zulke leuke patroontjes die je kan kopen. Ze verkoopt ook katoen en oogjes en alles wat je nodig hebt voor Amigurumi's.


Hier Dolfje in het kastje bij de andere beestjes en poppetje. Zoals je ziet, of niet, is het kastje veranderd van houtkleur naar wit. Dat staat toch beter bij de rest van de meubels.

Nu ga ik aan Dolfientje beginnen, ook te koop bij Carla. Je moet daar gewoon even gaan kijken, zo leuk!!!!!!

Tot de volgende keer!


12 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden :-)
    Heb het patroon zelf al een tijdje liggen, maar er klopte iets niet. Zal het wel weer eens proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat klopte er dan niet??? Ik had er geen probleem mee.

      Verwijderen
  2. Wat een leukerd! Mooi gedaan, leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik heb de kleuren aangehouden van het patroon. Was bang, dat hij er anders niet zo leuk uit zou zien.

      Verwijderen
  3. Zo Marga, jij maakt eventjes goede reclame voor me, wat lief. En Dolf is echt geweldig geworden. Mooiere reklame kan ik me niet wensen.
    Nogmaals bedankt.
    Fijne dag verder,
    Carla/Hip Haakwerk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, graag gedaan hoor en je verdient het zeker. Je hebt zulke lieve, leuke patroontjes en je service is super de super!!!! Zo, dat mag ook even gezegd worden!

      Verwijderen
  4. Leuk hoor jou Dolfje en staat erg gezellig bij andere in het kastje.
    Groetjes uit Duitsland.
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aangenaam kennis te maken met Dolfje. Ik ben reuze benieuwd naar Dolfientje.

    Leuk joh.

    Je kastje is ook mooi geworden.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dolfje en de andere ook die ik zien kan , het kastje is fris van kleur, denk dat de poppetjes wel goed tot hun recht komen daar
    Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen